دوره خصوصي

[right][font="Tahoma"][b]سلام دوستان

درخواست آموزش خصوصي و 100 البته حرفه اي فريم ورك yii

رو داشتم

بر اساس

MVC

دوستاني كه در تهران هستند و آمادگي آموزش رو دارند لطفا اعلام كنند .

(فقط خواهش حرفه اي ها )

جلسه اي 50 هزار تومان حاضر به هزينه كردن هستن

هر جلسه 1:30

منتظر پيشنهاد دوستان حرفه اي هستم[/b][/font][/right]

تدریس خصوصی طراحی و برنامه نویسی وب در سطوح مقدماتی و پیشرفته

HTML ، CSS ، JS ، jQuery ، PHP ، mySQL ، PostgreSQL ، SEO ، Yii Framework ، MVC

آموزش تحلیل و نحوه پیاده سازی پروژه

آموزش تکنیک های کاریابی و آشنایی با بازار کار

جهت کسب اطلاعات بیشتر با پست الکترونیک

ostovarit@yahoo.com

و یا با شماره 09128157188 تماس حاصل فرمایید

دوست عزيز ممنون از شما

ايميل بهتون زدم و شما هم جواب داديد و پاسخ بنده رو ديگه جواب نداديد

چند روز پيش…

نمونه كارهاتونم ارسال نكرديد

كه قدرت برنامه نويسيتونو ببينيم.

ممنون ميشم پاسخ ايميلمو ارسال كنيد

ممنون

[right]با سلام

من حسین هستم ، کارشناسی کامپیوتر از دانشگاه شریف و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک از دانشگاه خواجه نصیر .

الان هم ۳ سالی هست که دارم به صورت حرفه ای تحت وب و مخصوصا این فرم ورک کار می کنم . و تا الان ۲ سیستم مدیریت محتوا یکی برای خبرگزاری ها و یه سیستم فروشگاه آنلاین نوشتم که تقریبا روی ۲۰ سایت در حال استفاده می باشند .

تصمیم دارم یک دوره خصوصی برای کسانی که علاقمند هستند بگذارم و توش در کنار بحث های پایه ، بیشتر به بحث های تجربی و روش های بهینه پیاده سازی سیستم های تحت وب بپردازم که شامل :

معرفی بهترین معماری

شیوه های کاربردی تحلیل و طراحی سیستم ها

شیوه های درست پیاده سازی پایگاه داده

چگونگی پیاده سازی و استفاده از سیستم های مدیریت دسترسی

پیاده سازی ماژول های سرویس دهنده

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

و بسیاری از تجربیات شخصی دیگر به منظور بهبود عملکرد سیستم خواهم پرداخت

علاقمندان می توانند تا آخر اسفند به من ایمیل بزنند یا با شماره موبایل من تماس بگیرند

e-mail: mereeelin@gmail.com

mobile: 09124377189[/right]

درمورد آموزش از راه دور شاید بتونم درخدمت باشیم

سلام

من می خواهم فریم ورک

Yii

را به صورت حرفه ای و همراه با انجام یک پرژه عملی از طریق مکاتبه و راه دور یاد بگیرم

دوستانی که آمادگی دارند اعلام نمایند

sajjad.alamdari@gmail.com

09380469808

[rtl]این خیلی خوبه این همه دوستان تمایل به آموزش دارند. بنده واقعا خوشحال شدم.

به دوستان بر نخوره ها ولی نمی دونم که اون بحث هزینه و مبلغی که عنوان شده بود باعث شد این دوستان تاپیک بدهند یا واقعا نیت آموزش دارند.

آخه ما تازه کارها که تا بحال هر سوالی پرسیدیم کلی منتظر شدیم یا نهایت توی انگلیسی با کلی دردسر و یا توی فروم های دیگر به جواب رسیدیم.

البته درسته اینجا کسی نباید از کسی انتظاری داشته باشه ولی باید این را هم در نظر بگیریم که این مدل درخواستها هم معمولا توی فروم ها مرسوم نیست و به صورت پ.خ بیان می شوند. فلسفه فروم که برای این چیزها نیست.

حالا فرض بگیریم که همین بنده خدایی که درخواست کلاس کرده میامد یک سوال می پرسید آیا باز هم واقعا اینطوری جوابش را می دادیم؟

[/rtl]

[right]

[font="Tahoma"][rtl]ببین من الان به یک عضو دیگه گیر دادم نگین ظرف چه قدر بد اخلاقه ولی لازم میدونم خرده به حرف های شما بگیرم

طرز بیان شما تو این پست و توی یکی دو تا پست دیگه معمولا جوریه که انتظار داری که آدم ها فوری بیان جوابتو بدن و کارتو راه بندازن (البته دیدم خودت تمام سعی اتو می کنی، به هر دلیلی، که به بقیه کمک کنی). فروم هم هیچ فلسفه و یا قانون نوشته ای نداره و به نظرم کوچک ترین انتظاری رو نباید از کسی داشت. از سوی دیگه، اینکه پول باعث شده که بچه ها جواب بدن هم هیچ مشکلی نداره، سوپر سر کوچه بخواد یک کیسه رو برای مادر شما بیاره تا دم خونه مجانی کار نمی کنه، اصلا نمیشه از کسی انتظار داشت مجانی بیاد وقت و عمرشو بزاره. حالا بعضی ها این کار رو می کنن، اونها هم از روی ارضای روحی خودشون می کنن و اینکه در آخر احساس خوبی براشون میمونه و یا نه اونها آدم های خوبی هستند. اینکه به زحمت افتادی و فروم انگلیسی نگاه کردی رو اصلا باید به فال نیک بگیری و خوشحال باشی و بله هر یادگیری زخمت داره که خودت بهتر می دونی. پ[/rtl].

[/font][/right]

[font="Tahoma"][rtl]

سلام

متاسفانه آموزش یک مشکل بزرگ برای ورود به محیط های جدیده که نه تنها اینجا بلکه خیلی از محیط های علمی و آموزشی درگیر اون هستند. یک علت مهم اون فکر می کنم نا آنشایی با زبان انگلیسی هست و یک مشکل دیگه اینکه خیلی افراد بدون گذروندن مقدمات تمایل دارند فورا به محیط های پیشرفته تر وارد بشند. این باعث می شه خیلی زود دلسرد بشن.

البته اگر کسی بتونه به بقیه کمک کنه در آموزش کار پسندیده و در عین حال داوطلبانه ای هست چون همونطور که حسام می گه کسی نباید انتظاری از بقیه در اینجا داشته باشه. ولی از طرفی هم هر کسی پیشرفت می کنه می تونه حداقل به عنوان زمانی که صرف می کنه و وقتی که می گذاره البته در کلاس خصوصی پولی هم بگیره که این هم اشکالی نداره.

این یک مسئله 50 - 50 هست بین داوطلبانه کار کردن با دریافت حق الزحمه.

به نظرم در این مسائل نباید زیاد سخت گرفت . هر کسی تمایل داشته باشه میتونه داوطلبانه به دیگران کمک کنه یا نکنه این حق هر کسیه.

:rolleyes:

موفق باشید

[/font]

[/rtl]

[rtl]خیلی خوشحالم که این نوشته برای حداقل دو نفر مهم بود و نظر دادند. هر چند این عزیزان کل مطالب بنده را مطالعه نکرده بودند. و فقط به چند قسمت آن بسنده کردند.

بنده توی چند فروم دیگه هم گاهی مطالبی می دم. توی هیچکدام ندیده بودم که برای بحث های آموزش که در قبالش قراره پولی پرداخت بشه این طور علانا صورت بگیره. توی مطلب قبلی ام هم گفته بودم که مرسوم اینه که اینطور درخواستها را معمولا به صورت پ.خ می دهند که یک جورایی اون روح آموزش تضعیف نشه.

ممکنه بگید این روح آموزش چیه؟ منظورم این است که ممکنه فرد دیگری هم نیاز به این طور آموزش ها داشته باشد ولی از پس هزینه هاش بر نیاد یا اصلا بعد مسافت داشته باشد و نتواند توی کلاس حضور داشته باشد.

باز هم بهتر نیست که اینطور درخواست ها به صورت خصوصی بیان شوند.

تا اونجایی که بنده از فلسفه فروم ها فهمیدم، هدف آنها صرفا مسائل علمی و آموزشی است نه تبلیغات آموزشی.

[/rtl]

[right]

[font="Tahoma"]نه رفیق من کل متنتو خوندم و بیشتر برای این جواب داده بودم که جاهای دیگه هم گلایه کرده بودی که سوال هاتو بچه ها دیر جواب میدن.

این به نظرم ایراد از فوروم های دیگه بوده و معمولا آدم ها برای اینکه با قیمت کمتری کار کنند و یا سیاست بهتری نسبت به اینجا خرج میدن و هزینه رو نمیگذارن. ولی دادن قیمت شفافیت بیشتری داره و باعث میشه اونایی که تواناییشو ندارن و یا اینکه استطاعتشو ندارن و یا از طرف دیگه قیمت پیشنهادی براشون کمه وقت خودشونو حروم نمی کنن با پیغام خصوصی رد و بدل کردن. اینکه فلسفه ی فروم چیه گفتم این ها رو من و شما نمی تونیم تعیین کنیم حتی نرم سایر فروم ها هم همینطور، چون ما نه صاحب سایتیم و نه برنامه ریز اون. تو اینجا هم میتونیم هر موضوعی رو که مربوط به این فریموورک میشه رو بذاریم، البته این نظر عمومی منه که با نظر شما مخالفه و الزاما هیچ کدوممون درست نمی گیم.

در مورد روح آموزشم مخالفم با شما، چونکه اون نفری که راهش دور باشه و یا استطاعتشو نداشته باشه باید یک جوره دیگه زحمت بکشه و بخواسته خودش برسه. کسی هم تضعیف نمیشه به نظرم. اگه من به عنوان برنامه نویس اینو در حد و توان خودم ببینم که یک چیز جدیدو شروع کنم باید پاش وایسم و تمام هزینه هاشو خودم بخونم. خیلی ها حتی حاضر نیستند مثال های خود سایت رو دنبال کنن و اگه سوالی داشتند بیان اینجا بنویسن، به نظرم اگه این آدم با دیدن این چندر غاز نا امید بشه واقعا تصمیم برای یادگیری نداره.

در مورد فلسفه هم گفتم که فلسفه ای پشتش نیست و به نظرم این طور که شما تاکید میکنی آموزشی باید باشه نیست یک جور پرسش و پاسخه در مورد یک موضوع خاص. حتی اگه به مواردی که موقع ثبت نام هم نگاه کنید اینی که کسی تبلیغ بکنه و یا حرف از پول بزنه خلاف توافقنامه نیست. باز هم میگم هدف من به کرسی نشوندن حرف خودم نیست، صرفا نقد کردن انتقاد شماست.

ممنون

[/font][font=“Tahoma”]You agree, through your use of this service, that you will not use this bulletin board to post any material which is knowingly false and/or defamatory, inaccurate, abusive, vulgar, hateful, harassing, obscene, profane, sexually oriented, threatening, invasive of a person’s privacy, or otherwise violative of any law.

[/font][/right]

[rtl]خیلی جالب شد. اقا ما دستامون بالاست.

ما که خودمون یادم نمیاد بیش از یک بار اون هم یکی دیگه از دوستان در این رابطه گلایه کرده بودند، بنده فقط دلداریشون دادم، جایی از کسی برای جواب دادن به سوالاتم گلایه کرده باشم.

اینکه گفته بودم که کل مطلبم را نخونده اید، برای این بود که بنده توی اون مطلبم گفته بودم که کسی از کسی انتظاری نداره ولی شما باز هم این موضوع را به بنده نسبت دادید. پس باز هم تأکید می کنم که مطالبم را کامل بخونید.

رد رابطه با سیاست های هر فروم بنده هم با شما موافق هستم. نمی دونم شاید بنده خیلی به دوستان مثب نگاه می کردم.

اون روح آموزش هم را که گفتم با این حساب ما که بی خیالش شدیم. بنده هم سعی می کنم اینطور مطالب را کمتر بزنم. امید وارم که به کسی بر نخورده باشه. بالاخره هرچی نباشه هموطن که هستیم. سعی می کنم کمتر شعار بدم.

ولی طفلک ما تازه کارا که …

[/rtl]

بنده پیامتون الان دیدم و ایمیلی ازتون دریافت نکردم، نمونه کار ها و رزومه بنده در لینک زیر است

http://ostovarit.com/me

لطفا برای مکاتبه با شماره همراه تماس بگیرید تا سریع تر به نتیجه برسید