کدام گوشی های سامسونگ اندروید 13 را دریافت می کنند؟

مدتی است که خبر های داغی در مورد اندروید 13 به گوش می رسد. همانطور که شما هم می دانید گوشی های سامسونگ یکی از محبوب ترین گوشی ها در ایران می باشند. حال بیشتر کاربران این گوشی ها به دنبال اطلاعات در مورد زمان انتشار این نسخه اندروید هستند تا بدانند چه زمانی می توانند از این نسخه اندروید بهره مند شوند و کدام گوشی های این برند قابلیت دریافت اندروید 13 را دارند.

اندروید 13 برای گوشی های سامسونگ
در آخرین کنفرانس معرفی Galaxy Note، سامسونگ به طور رسمی سیاست اصلاح شده خود در رابطه با به‌ روزرسانی اندروید را اعلام کرد و بیان کرد که قول می‌ دهد تا سه نسل از ارتقاء سیستم عامل اصلی را برای چند گوشی و تبلت گلکسی از سری گلکسی A پرچم ‌دار و میان ‌رده ارائه کند.

توجه : به طور قطع، یکی از مهم ترین مباحث مربوط به تعمیرات هر نوع موبایلی از جمله تعمیر گوشی سامسونگ ، تعمیر و ارتقای سیستم عامل و نرم افزار آن می باشد که باید توسط افراد کاربلد و حرفه ای صورت گیرد تا به اطلاعات درون گوشی و برنامه های آن آسیبی وارد نشود. در صورت دریافت اندروید 13 در گوشی سامسونگ خود، بهتر است قبل از انجام به روز رسانی تلفن همراه تان، از آن بکاپ بگیرید و یا انجام این کار را به یک مرکز تعمیر موبایل حرفه ای و معتبر بسپارید.

در حال حاضر، دارندگان دستگاه های گلکسی در مورد به روز رسانی One UI 4.0 که سیستم عامل اندروید 12 را به ارمغان می آورد، تعجب می کنند. با این حال، این شرکت قبلاً تمام پرچمداران و گوشی های میان رده مختلف را به روز کرده است، One UI 4.1 نیز در صف قرار دارد. هنوز اطلاعات کامل و جامعی در مورد اندروید 13 برای سامسونگ در اختیار نیست.

زمان انتشار اندروید 13 برای سامسونگ
هیچ برنامه ای برای انتشار اندروید جدید مشخص نشده است، اما اگر از اطلاعات و داده های سال های گذشته کمک گرفت، زمان انتشار اندروید 13 برای سامسونگ قابل پیش بینی خواهد بود. تا زمان عرضه این نسخه از اندروید برای گوشی های پر طرفدار سامسونگ مدت زمان طولانی باقی است و نمی شود به طور قطعی در این مورد صحبت کرد.
گوشی های سامسونگ که اندروید 13 را دریافت می کنند
قطعا اگر یکی از طرفداران گوشی‌های سامسونگ باشید، این سوال برای شما هم پیش آمده است که کدام یک از گوشی های این برند قابلیت دریافت اندروید 13 را دارند؟ ما برای شما لیستی از این گوشی ها تهیه کرده ایم که در ادامه آن ها را ذکر خواهیم کرد.

گوشی های سامسونگ Galaxy سری S که عبارت اند از:

Galaxy S22 5G
Galaxy S22+ 5G
Galaxy S22 Ultra 5G
Galaxy S21 5G
Galaxy S21+ 5G
Galaxy S21 Ultra 5G
Galaxy S20 LTE/5G
Galaxy S20+ LTE/5G
Galaxy S20 Ultra 5G
Galaxy S10 Lite
Galaxy Note ها که عبارت اند از:

Galaxy Note 20 LTE/5G
Galaxy Note 20 Ultra LTE/5G
Galaxy Note 10 Lite
گوشی های سامسونگ Galaxy سری Z که عبارت اند از:

Galaxy Z Fold 3 5G
Galaxy Z Flip 3 5G
Galaxy Z Fold 2 5G
Galaxy Z Flip LTE/5G
گوشی های Galaxy سری A که عبارت اند از:

Galaxy A72
Galaxy A52s 5G
Galaxy A52 LTE/5G
Galaxy A71
Galaxy A51
Galaxy Tab series
Galaxy Tab S7 LTE/5G/Wi-Fi
Galaxy Tab S7+ LTE/5G/Wi-Fi
Galaxy Tab S7 FE LTE/5G/Wi-Fi
Galaxy Tab S6 Lite

بررسی چند قابلیت اندروید 13 برای گوشی های سامسونگ
حالا به جالب ترین قسمت این مقاله می رسیم. چه ویژگی های جدیدی با اندروید 13 ارائه خواهد شد؟ علیرغم اینکه هنوز کمی زود است، اما در مورد تعدادی از این قابلیت ها صحبت هایی شده است. در ادامه برخی از این قابلیت ها را بررسی خواهیم کرد.

پشتیبانی از قابلیت LE Audio بلوتوث
آیا شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که علاقه مند به استفاده از هدست و یا اسپیکر های بلوتوثی هستند؟ طبق اطلاعاتی که فاش شده است؛ اندروید 13 برای شما امکانات مناسبی فراهم خواهد آورد. این نسخه از LE Audio بلوتوث پشتیبانی می کند در نتیجه شما قادر خواهید بود تا بدون کمترین افت در کیفیت صدا، عمر باتری بیشتری برای هدست خود داشته باشید.

تغییر زبان در اپلیکیشن‌ها
بنا به اطلاعات به دست آمده در برنامه نویسی اندروید 13 ، شما قابلیت این را خواهید داشت تا در بخش تنظیمات، زبان برنامه ای را که مد نظر شماست فارغ از زبان سیستم عامل عوض کنید. مثلا زبان گوشی شما انگلیسی است؛ اما در یک برنامه نیاز دارید تا از زبان دیگری استفاده کنید. شما می توانید زبان همان برنامه را عوض کنید.

افزایش عمر باتری (TARE)
این مورد قابلیت جدیدی است. با این قابلیت یک فضای شبیه سازی شده طراحی می شود که در آن اپلیکیشن های گوشی با توجه به میزان ظرفیتی که برای باتری گوشی باقی مانده است از آن استفاده می کنند. در واقع اندروید 13 این قابلیت را فراهم اورده است تا هر زمان که کاربران حالت ذخیره نیرو را فعال کردند، محدودیت هایی روی عملکرد برنامه ها اعمال شود.

مجوز گرفتن برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها
مطابق با شواهد موجود، اندروید 13 برای نوتیفیکیشن ها مجوز لحظه ای ارائه خواهد داد. این به این معنی است که برنامه ها فقط در صورتی که مجوز دریافت کنند؛ نوتیفیکیشن های مختلف را نمایش خواهند داد.

قابلیت QR Code Scanner
اهمیت و همچنین کاربرد QR کد ها امروزه بر کسی پوشیده نیست. از دیگر تغییراتی که انتظار می رود در اندروید 13 شاهد آن باشیم، آیکون اختصاصی برای QR Code Scanner در قسمت کنترل سنتر است. در صورت وجود این قابلیت، شما دیگر نیازی ندارید که دوربین گوشی خود را باز کنید. تنها کافی است تا با لمس آیکون QR کد، اسکنر گوشی خود را فعال کنید.

سخن نهایی

عصر عصر تکنولوژی است. روز به روز همه دستگاه ها و امکانات به منظور بهبود عملکرد و راحتی کاربران و جذب طرفداران بیشتر، پیشرفت خواهند کرد. سیستم عامل اندروید هم از این قاعده مستثنا نیست. در این مقاله اطلاعاتی در مورد نسخه جدید اندروید برای گوشی های پرطرفدار سامسونگ ، زمان انتشار این نسخه و نیز قابلیت های آن صحبت گردد.

گوشی های تولید برند سامسونگ نیاز به تعریف و حتی معرفی ندارند. گوشی سامسونگ از جمله پر استفاده ترین و بهترین گوشی های موبایل به شمار می‌آید. هر مدلی از گوشی‌های این برند در دستان شما باشد، باید بدانید که در حال استفاده از تاپ ترین برند در دنیا هستید. این جملات صرفا ادعایی پوچ و توخالی نیستند

سلام من چند وقته که گوشی سامسونگ گرفتم مدل a73
اما الان میگم کاش بیشتر پول داشتم و می تونستم آیفون قسطی بخرم