Agile Web Application Development with Yii 1.1 and PHP5

sziasztok!

előre is elnézést, de nagyon kezdő vagyok. remélem nem probléma hogy létrehoztam egy külön topicot a problémámnak.

a Agile Web Application Development with Yii 1.1 and PHP5 c. könyv alapján próbálok haladni a yii megtanulásában. most éppen az egyik legfontosabb és számomra legérdekesebb részek egyikéhez értem, amire nagyon kiváncsi vagyok. ez a fejezet a Returning back to the owner and requester dropdowns a 119-es oldalon.

csakhogy elakadtam. a legjobb tudásom szerint megpróbáltam reprodukálni a szükséges változtatásokat a kódban, mégis hibát dob az oldal amikor új issue-t szeretnék létrehozni. az az érzésem, hogy itt hiányos a könyv, vagyis nem egészen olyan érthető, követhető, mint eddig.

a hiba a következő:


CException


IssueController contains improperly nested widget tags in its view "C:\wamp\www\trackstar\protected\views/issue\_form.php". A CActiveForm widget does not have an endWidget() call.

pedig van endWidget a lap alján.

ha valaki esetleg hasonló cipőben jár mint én, és rájött a megoldásra, és tudna segíteni azt nagyon megköszönném.

szia,

tehat ha jol ertem akkor maga a dropdown mezok azok megvannak ugye? mert ha az megjelenik, akkor valahol mashol van a gebasz.

azt kene kitalalni, hogy valoban a mentesnel van e a hiba (van e uj issue rekord az adatbazisban) vagy lehet, hogy a mentes megy, viszont a megjelenites nem sikerul.

hibakeresesnel meg egyebkent a CWebLogRoute-ot erdemes bekapcsolni (alapbol ez ki van kapcsolva) a [font="Courier New"]protected/config/main.php[/font] file-ban, ami gyakran nyujt segitseget ilyenkor.

sajnos en meg a konyv megjelenese elott csinaltam meg a peldat, ahol meg widget-ek nem voltak :confused:

ja, ha megy az angol akkor meg ezt a forum post-ot nezd meg, mert itt kifejezetten a konyvben talalhato bakikkal foglalkoznak, hatha talalkozott ezzel mar valaki!

http://www.yiiframework.com/forum/index.php?/forum/38-yii-book-discussions/

udv,

–iM